Palafolls

Ajuntament de Palafolls
Ajuntament de Palafolls
previsio
 
 
05/02/2025 | 04:59 h
previsio
 
 
05/02/2025 | 04:59 h

Augmenten les deduccions per a les mares amb fills a les llars d'infants

17 de gener de 2019


Les famílies només hauran d'indicar-ho a la seva declaració de la renda, sense necessitat de demanar cap certificat o documentació al seu centre


En la propera declaració de renda les mares amb fills menors de 3 anys que estiguin donades d’alta a la Seguretat Social poden deduir-se les despeses relatives a la llar d’infants. La deducció pot arribar als 1000€ anuals per cada fill de menys de 3 anys que estiguin en jardins d’infància o centres d'educació infantil autoritzats.

 

Aquesta deducció es farà sobre les despeses del servei de llar d’infants, menjador (pels infants que l’han usat regularment) i l’acollida.

 

Per aconseguir aquestes deduccions, les mares hauran d’indicar-ho a la seva declaració de la renta corresponent a l’any 2018, que es podrà començar a tramitar a partir del proper abril.

D'aquesta manera, no cal que les famílies demanin cap certificat ni cap documentació al seu centre o, en el cas de la llar municipal, a l’Ajuntament.

 

El consistori, i la resta de llars i jardins d’infància, trametran tota la informació directament a Hisenda que serà la que confrontarà les dades amb les declaracions presentades per les mares en les seves declaració.

 

L'Ajuntament de Palafolls ja ha comunicat a les famílies de la llar municipal del que cal fer i que el consistori enviarà la informació.

 

Si teniu dubtes sobre aquesta deducció o la seva tramitació podeu trucar a l’Agència Tributària al número de telèfon 915548770.



Número de visites
1248
Ajuntament de Palafolls
Amb la col·laboració de
Diputació de Barcelona
Plaça Major, 11
08389 - Palafolls
Tel 93 762 00 43