3 de febrer de 2021
L'objectiu del servei és facilitar tota la informació possible i acompanyar a l’hora de reclamar a les empreses subministradores
El passat dimarts 2 de febrer es va produir una avaria a un transformador del subministrament elèctric de Santa Maria. L'avaria va afectar a més de 300 veïns de Palafolls, i s'estima que va durar més de 12 hores. Davant aquesta situació, l'Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) ha posat en marxa un servei específic per atendre les persones afectades pel tall de subministrament elèctric del passat dimarts 2 de febrer. L'objectiu d'aquest servei és facilitar tota la informació possible i acompanyar a l’hora de reclamar a les empreses subministradores perquè les persones afectades tinguin clar com i quan s’ha de fer cada tràmit. En el cas que les empreses no hagin donat resposta als afectats o no ho hagin fet de manera satisfactòria en el període d’un mes establert per la normativa, el servei s’encarregarà d’iniciar el procediment de mediació a Consum i requerir una resposta a les empreses subministradores d’electricitat. De manera presencial, els dimarts de 9 a 13 hores; demanant cita previa al 937620043; o per correu electrònic a plf.omic@palafolls.cat. Com sol·licitar el servei?
Des del consistori es recorda que el nou servei, orientat tant a la ciutadania en general com a autònoms, pimes i microempreses que hagin tingut talls de subministrament elèctric a causa d’avaries, se suma als altres que ofereix l’OMIC, que continua atenent consultes i altres incidències pels canals habituals.