19 d'abril de 2023
L'ordinador, situat a l'entrada de l'Ajuntament, ofereix la possibilitat de demanar cita prèvia i consultar el web municipal o l'E-tauler
L'Ajuntament de Palafolls ja compta amb un mostrador d'autotramitació a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) per facilitar les gestions i els serveis més bàsics als palafollencs i les palafollenques, sense necessitat de demanar cita prèvia ni haver de fer cues o esperes. Ara per ara, l'ordinador, situat a l'entrada del consistori, ofereix la possibilitat de consultar el web, el tauler d'anuncis digital i qualsevol informació municipal, a més de poder demanar cita prèvia per ser atès/a, de manera presencial, pel personal de l'OAC, entre d'altres funcionalitats. En breus, també permetrà extreure i imprimir volants d'empadronament, però de moment aquesta funció encara no està habilitada. Més endavant, es facilitarà la realització autònoma de qualsevol tràmit de registre telemàtic, com ara la sol·licitud d'un certificat urbanístic o de tall de carrer. El mostrador consta d'una pantalla, amb teclat i ratolí, un lector de DNI electrònic, un escàner de documents d'identitat i una impressora, per extreure en paper els resguards o les confirmacions. Per utilitzar-lo, és necessari que la ciutadania s'identifiqui prèviament, presentant el document d'identificació personal i vigent.