16 de març de 2020
L’evolució de la situació aconsella novament adoptar certes mesures sobre els serveis de titularitat municipal. El darrer decret garanteix els serveis essencials i alhora informa sobre les noves distribucions o modalitats de treball al consistori.
El nou decret que ha entrat en vigor aquest dilluns 16 de març amb una previsió inicial de quinze dies, restarà subjecte a actualitzacions segons les instruccions de les autoritats sanitàries o les administracions competents. Reorganització dels serveis municipals L'objectiu principal d'aquest nou decret es basa en acordar la reorganització dels diversos serveis municipals i comunicar les mesures de flexibilitat per tal de facilitar el teletreball als empleats municipals. Per tant, l'ajuntament atorgarà instruccions, instruments i altres eines (sota necessitat). Afectacions als serveis
Tanmateix aquells treballadors que s’hagin de desplaçar a l’Ajuntament forçosament, se’ls facilitarà una credencial on se certifiqui que són treballadors municipals, perquè la puguin exhibir en cas que els agents de l’autoritat els hi requereixin.
Donada l'excepcionalitat de la situació, els serveis municipals es veuran afectats de la següent manera:
- Oficina d’Atenció al Ciutadà: Les instàncies es presentaran únicament mitjançant el registre d’entrada telemàtic a través del web a: http://bit.ly/2UaZxNB .
- Les consultes s’atendran via telefònica (trucant al número 937620043), o mitjançant un correu electrònic a l’adreça palafolls@palafolls.cat.
- La zona d’estacionament regulada mitjançant zona blava passa a ser d’estacionament lliure, eliminant-se la limitació horària d’aparcament.