18 de febrer de 2025
La sessió ordinària es convoca a les 19.00 hores a la Sala de Plens
Ordre del dia Part resolutiva 1. Aprovació de l'acta anterior 2. Informacions de presidència 2.1. Informar sobre l'arxiu d’expedient sancionador de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) 2.2. Informar sobre la recuperació de la possessió de la finca ocupada al carrer Conquilles, mitjançant la tramitació de la recuperació d’ofici 3. Dació de compte dels Decrets d'alcaldia 76/2025 a 470/2025, i dels acords de la Junta de Govern local presos a partir del 15/01/2025 i fins a l'11/02/2025 (Juntes de Govern local números 2/2025 a 5/2025) 4. Donar compte al ple del Decret número 2025DECR000231, de data 29/01/2025, d’aprovació del Pla d’Acció Municipal 2023-2027 5. Donar compte al ple del Decret número 2025DECR000435, de data 11/02/2025, d’avocació temporal de competències del segon tinent d’alcalde 6. Donar compte de l’informe d’intervenció i de tresoreria de compliment amb l’article 4 de la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials, corresponent al quart trimestre del 2024 7. Donar compte de l’informe d’intervenció i de tresoreria del període mig de pagament a proveïdors (quart trimestre de 2024) 8. Donar compte al ple de la tramesa d’informació conforme estableix l’article 16 de l’ordre MINHAP/2105/2012. Execució trimestral del pressupost (quart trimestre de 2024) 9. Donar compte al ple del Decret 2025DECR000430 de data 11 de febrer d’aprovació de la modificació número 1/2025, modalitat d’incorporació de romanents de crèdits finançada amb romanent líquid de tresoreria per a despeses amb finançament afectat de l’exercici anterior, romanent líquid de tresoreria per a despeses generals i compromisos d’ingressos 10. Aprovació de la modificació número 2/2025 de crèdit extraordinari i suplement de crèdit finançat amb anul·lacions o baixes de crèdits d’altres aplicacions i majors ingressos 11. Proposta per a l’autorització d’un segon lloc de treball per exercir una activitat en una entitat pública com a músic 12. Aprovació del pagament de la indemnització en concepte d’indemnització derivada de les retribucions no abonades com a treballadora de l’empresa adjudicatària del contracte administratiu de serveis del servei d’atenció psicològica per a infants i adolescents adjudicat per l’Ajuntament de Palafolls 13. Segona modificació de la plantilla de personal de l’Ajuntament de Palafolls per diverses situacions esdevingudes, anualitat 2025 Part de control 14. Precs i preguntes La sessió es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l'Ajuntament i per Ràdio Palafolls.